مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-13اقتصادي

فارس من| کمبود آب در شهرستان لار از طریق سد سلمان فارسی مرتفع می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از سد سلمان فارسی برای بخش های بیرم و علامردشت ردیف بودجه ای گرفته و طرح وزارت نیرو برای اجرای خط دوم این پروژه در دستور مطالعه است تا به دیگر شهرستان های جنوب استان نیز منتقل و مشکل کمبود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در حالی که استان فارس از ابتدای کلید خوردن پروژه و جزایر جنوبی برای صادرات کالا به توسعه صنعت و کشاورزی مبادرت کرد و علاوه بر حفظ جمعیت موجود، سرمایه و جمعیت سایر مناطق را به لارستان جذب کرد.

خبرنگار فارس به جهت پیگیری این کمپین به سراغ یکی از نمایندگان شیراز که  پیگیر انتقال آب به استان بود رفته و به گفتگو با وی پرداخت.

جعفر قادری در ابتدا با بیان اینکه اجرای این پروژه تا لامرد در وهله و فاز اول بوده و در آینده به دیگر نقاط استان نیز خواهد رسید، اظهار داشت: استفاده از آب دریا  و انتقال آن به علت هزینه بالایی که داشته و تنها جهت استفاده صنایع توجیه دارد و برای تامین آب شرب باید از ظرفیت سدهای استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت وجود متقاضی از سوی صنایع و یا دولت در هر نقطه از استان انتقال آب توسط سرمایه گذار صورت می پذیرد، گفت: در خصوص نگرانی مردم لارستان به جهت کمبود آب و خشکسالی موجود باید گفت که برای تامین کسری آب شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود آب در شهرستان لار از طریق سد سلمان فارسی مرتفع می شود

فارس من| کمبود آب در شهرستان لار از طریق سد سلمان فارسی مرتفع می شود